Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJALNEGO  
Stanowisko
PRACOWNIK SOCJALNY  
E-mail
91 4 14 61 45  
Telefon
ops.moryn@hot.p  
Fax
 
Data składania
2023-12-14  
Data wygaśnięcia
2023-12-15  
Tagi
 
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE  
Powiat
gryfiński  
Gmina
Moryń
Miasto
Moryń  
Ulica
ul. Szeroka  
Numer budynku
12  

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJALNEGO

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Moryniu

ogłasza nabór na stanowisko pracownika socjalnego.

 

 

 

 

 

1.       Nazwa stanowiska i wymiar czasu pracy:

     a) pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Moryniu,

     b) pełny wymiar czasu pracy,

     c) przewidywany czas zatrudnienia na stanowisku od 01 stycznia 2024r.,

    d) pierwsza umowa o prace zostanie zawarta na czas określony, z możliwością przekształcenia                  

         w umowę na czas nieokreślony

 

2.       Wymagania niezbędne do spełnienia alternatywnie:

a)      dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub;

b)      ukończone studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej lub;

c)       ukończone do dnia 31 grudnia 2013 r. studia wyższe o specjalności przygotowującej                     do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:

§  pedagogika,

§  pedagogika specjalna,

§  politologia,

§  polityka społeczna,

§  psychologia,

§  socjologia,

§  nauki o rodzinie lub;

d)      ukończone studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt c) powyżej.

3.       Wymagania niezbędne do spełnienia łącznie:

a)   obywatelstwo polskie;

b)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych;

c)       niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d)      nieposzlakowana opinia;

e)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

f)       prawo jazdy kat.B. oraz samochód osobowy.

4.       Wymagania dodatkowe:

a)    znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym w szczególności ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.);

b)   znajomość przepisów prawa obowiązujących w ramach ogólnie pojętego systemu zabezpieczenia społecznego (np. ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawa o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawa o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

c)       znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej i samorządowej,
w tym w szczególności przepisów prawa traktujących o zasadach funkcjonowania administracji rządowej i samorządowej;

d)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych;

e)      znajomość i umiejętność pracy w programach / systemach informatycznych powiązanych bezpośrednio lub pośrednio z realizacją zadań przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej (np. POMOST /  CAS / EPUAP / SEPI);

f)       dodatkowe kursy i szkolenia w zakresie dotyczącym realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej;

g)      dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność i komunikatywność;

 

5.       Zakreswykonywanych zadań za stanowisku będzie tożsamy z zadaniami pracownika socjalnego opisanymi w ustawie o pomocy społecznej, ustawach jej pokrewnych, jak również z zadaniami administracyjnymi, związanymi z pracą w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej.

 

6.       Zakres dokumentacji niezbędnej dla prawidłowego przeprowadzenia naboru na stanowisko:

a)      życiorys – CV;

b)      list motywacyjny;

c)       kwestionariusz osobowy;

d)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

e)      kserokopie świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie i doświadczenie zawodowe;

f)       oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

g)      oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

h)      oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą RODO;

i)        oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego.

 

7.       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14.12.2023r.: 

a)      osobiście w siedzibie do Ośrodka Pomocy Społecznej w Moryniu, ul. Szeroka 12;
74 – 503 Moryń, w dni robocze w godzinach 7.15 - 15.15 w kopercie z dopiskiem                ”Nabór na stanowisko pomocnicze i obsługi – Pracownik Socjalny”  lub;

b)      za pośrednictwem poczty elektronicznej (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego), z tytułem wiadomości  ”Nabór na stanowisko pomocnicze i obsługi – Pracownik Socjalny” na adres – ops.moryn@hot.pllub;

c)       za pośrednictwem  poczty lub podmiotów doręczających przesyłki na adres:                      Ośrodek Pomocy Społecznej w Moryniu, ul. Szeroka 12; 74-503 Moryń z dopiskiem ”Nabór na stanowisko pomocnicze i obsługi – Pracownik Socjalny” :

8.       Inne informacje:

a)      Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane;

b)      Wybrane osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;

c)       Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiani;

d)      Kierownik zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyborów;

e)      Kandydaci nie wybrani na stanowisko będą mogli odebrać swoje dokumenty aplikacyjne osobiście w siedzibie ośrodka, w terminie 30 dni od dnia zakończenia procedury;

f)       Dokumenty aplikacyjne odrzucone i nieodebrane przed upływem w/w terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji publicznej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 4 14 61 45.

 

Elżbieta Serafińska

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

w Moryniu

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..